emmgus

Direktlänk till inlägg 18 december 2014

Uppdatering

Av Emma Gustafsson - 18 december 2014 22:15

Denna veckan har varit lite si och så :) 

I tisdags blev det till sjukhuset för att ta prover till kommande röntgen samt var ganska trött så blev ganska mycket vilande

Gårdagen blev ganska oväntad först stan med mormor :) lite fika och gick i lite affärer. Efter de var det dags för sjukhuset då jag först var på kirurgen för att prata ev. operation då jag har ganska mycket problem med medicinerna. Det blir operation i Januari vilket var ett lättande besked samtidigt som de skrämmer mig något så fruktansvärt även om det är det jag känner blir det bästa, så direkt efter fick jag upp till provtagningen för att ta blodprover inför operationen och sedan träffa narkosläkaren på dagop. Efter det så blev de att fara med Philip till Arenan för mat och handboll första gången med allt men de blev ju lyckat då IFK vann med 36-23 mot Drott :) 

Dagens blev först sjukhuset för magnetröntgen skönt man gjort det 2 gånger förut, efter va det dags för blodprover som skulle till Gastro sen blev det vara taxi till Philip så han kunde jobba, trött som en mus är jag nu och snart dags för snarka kudden för det börjar ju närma sig julensafton :) 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Gustafsson - 21 oktober 2015 10:13

Hur fungerar det med jobb när man har IBD ? För mig är de så att jag har provat jobba 100% i floristbutik det fungerar verkligen inte längre att stå så mycket de positiva var att det är ett bra jobb för händerna, jag var förut väldigt stark i fin...

Av Emma Gustafsson - 11 augusti 2015 19:28

Småland

...

Av Emma Gustafsson - 2 augusti 2015 12:08

Hmm va ett tag sen ja skrev igen inte kännt någon motivation alls att skriva :( Sen sist har jag haft riktigt onda smärtor 2 gånger vet inte om det beror på Crohns eller inte, håller på att bli flyttad till Ryhov sjukhuset i Jönköping men får ing...

Av Emma Gustafsson - 1 juni 2015 23:25


Vad har hänt sen sist då jo ja har flyttat :) lämnat Skåne för fina Småland. Ormaryd ja va ska man säga de har sin charm :D Går på lernia för att få hjälp med tex svenskan ja kämpat med men även få bättre självkänsla och se mig för den jag är :) ...

Av Emma Gustafsson - 5 mars 2015 09:13


Ja då är det 6 veckor sen operationen nu :) Haft ont ett fåtal gånger i magen men är ju ingenting om man jämför med hur jag mådde innan den. Det blev en komplikation med infektion i snittet och de blev bra snabbt med antibiotika kur, sen fick jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards