emmgus

Alla inlägg den 2 augusti 2015

...

Av Emma Gustafsson - 2 augusti 2015 12:08

Hmm va ett tag sen ja skrev igen inte kännt någon motivation alls att skriva :(

Sen sist har jag haft riktigt onda smärtor 2 gånger vet inte om det beror på Crohns eller inte, håller på att bli flyttad till Ryhov sjukhuset i Jönköping men får ingen tid förrens tidigast september pga en läkare där över sommaren som har alla patienter och därför hänvisar de mig till Eksjö så länge men dit vill jag inte igen. De lyssnade inte på vad jag sa eller brydde sig inte fick ringa flera gånger bara för att få Alvedon 665mg utskrivet och då fick jag ändå vanliga Alvedon utskrivet :/
När jag va nu sist på akuten så fick ja inte någon hjälp ens utan de sa ja fick ringa till mag o tarm kommande dagar istället om de inte blev bättre :( känns inte okej att skicka hem en patient som har sånna smärtor.
Anmälde efter de till patientnämnden och när läkaren va tbx från semestern så ringde han å va helt plötsligt hur trevlig som helst och skulle låta bra så han sa de skulle utreda vidare varför ja mår som jag gör men valde då att de skulle flytta över mig direkt istället.

Ska börja arbetsträna när jag hittat ett ställe jag vill vara på för att se hur många timmar ja kan komma upp i.
Får se hur de går och hopas jag kan hitta något bra, som kanske leder till jobb :)

Vill bara må bättre och slippa de kraftiga smärtorna när de kommer.
Alvedon plus tramadol funkade ju inte ens.

Hejsvejs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards